Angrerett & Reklamasjon
RETUR OG REKLAMASJON
Vi tilbyr 14 dagers åpent kjøp fra tidspunktet du mottar varene, og du står fritt til å angre ditt kjøp innenfor denne perioden.
Gjelder returen en reklamasjon?
Alle reklamasjoner skal meldes skriftlig til vår kundeservice på epost: Kundeservice@dyresaga.no.
Husk å dokumentere skaden med bilder av både varen og emballasjen.
SLIK RETURNERER TIL OSS
1. Trykk på linken og fyll ut skjema for retur.
2. Pakk inn varen i samme emballasje som du mottok den i. Varer må beskyttes godt i esken. Varer som blir skadet i forbindelse med retur kan få følger for om returen blir godkjent og tilbakebetalt.
3. Gi beskjed til oss via mail at du velger å angre ditt kjøp slik at vi vet at det er en retur på vei, da returen kan havne på det lokale postkontoret.
4. Du som kunde betaler selv for returfrakt som kjøpes på posten.no. Frakt etiketten printes og limes på esken. Hos Post i butikk kan du også skrive ut en adresselapp og feste den på pakken før sending.
5. Ta med deg retur pakke til et av Postens innleveringssteder (postkontor / post i butikk).
6. Ta gjerne vare på kvitteringen fra Posten. Da kan du spore din egen retursending. (Den kan også spores via eposten etiketten).
Etter at vi har mottatt og håndtert din retur, så vil Klarna kreditere deg beløpet tilbake til benyttet kort (evt. din faktura). Du må beregne 7-10 virkedager etter du har sendt din retur innen retur er behandlet og kreditert av oss.
RETUR - Adresse: Museumsvegen 1, 5337 RONG, legg til tlf. nr 98456390 og epost: kundeservice@dyresaga.no
TILBAKEBETALING ETTER RETUR:
Kortbetaling: Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post eller i et av våre varehus. Du blir kontaktet om de trenger ny kontoinformasjon.
Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å få opp din oppdaterte faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen. Du blir kontaktet om de trenger kontoinformasjon for kreditering.
NB! Det er dessverre ikke mulig å bytte til en dyrere vare verken på kort eller faktura. Da må du returnere først og deretter bestille på nytt.
FOR AT RETUREN SKAL BLI GODKJENT
IKKE bruk farget teip eller skriv rett på originalemballasjen når du sender retur. Husk at vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur er du ansvarlig for varen. Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd originalforpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Be gjerne om kvittering fra Posten på at du har levert inn pakke til retur.
Varer som ikke kan returneres
Pakk inn varen slik den ble levert. Om varen er brukt, originalemballasjen er skadet eller mangler medfølgende lapper, manualer, bruksanvisninger etc. godkjennes ikke returen og vi sender varen tilbake til deg.
Klarna og informasjonshåndtering:
For din egen sikkerhet ønsker ikke Klarna å spare detaljer om din bank. Derfor behøver de i enkelte tilfeller disse på nytt når de skal overføre pengene til deg. Du kan benytte ditt tilgodebeløp til å betale andre utestående fakturaer hos Klarna, eller de tilbakebetaler deg til din konto.
Vær oppmerksom på at Klarna behøver å motta litt opplysninger om deg for å gjennomføre utbetaling, samt kvittering som viser din innbetaling dersom beløpet overstiger 30 000 NOK. Du vil motta en mail fra Klarna om ditt tilgodebeløp og du kan følg stegene i mailen.
Retur på tvers av landegrenser
Det er ikke mulig å returnere og bytte på tvers av landegrenser.